بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رضا حقیقی، حبابی که مقابل استقلال ترکید!

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/09/3677_orig.jpg

به جرات می توان گفت اکنون در لیگ ایران فرزاد آشوبی به مراتب آماده و قبراق تر از رضا حقیقی است و اگر کنکاش دقیقی از وضعیت آمادگی آشوبی در برهه کنونی بشود پی می بریم که این داعا که اواز حقیقی بهتر است غلط نیست. در بازی جمعه شب جوادنکونام به مراتب بهتر از رضا حقیقی بازی کرد. پیش از این تقابل حتی برخی مدعی شده بودند حقیقی الان آماده تر از نکونام است درحالی که واقعیت ها نشان می داد حقیقی تا بدل شدن به یک هافبک دفاعی مقتدر راه زیادی را پیش رو دارد و بایستی در میدان های بزرگ تری آبدیده و قبراق بشود. شاید در آینده حقیقی بهترین هافبک دفاعی آسیا هم بشود کسی چه می داند؟! اما اکنون حقیقی آن بازیکن رویاهای ما نیست که او را برتر از نکونام و دیگر هافبک دفاعی های فوتبال ایران می نامیم. حباب حقیقی در بازی با استقلال ترکید و صدایش تا شیراز هم رفت. اوج هنرنمایی شماره 9 فجر همان ضربه کاشته ای بود که آرام و بی دردسر در آغوش رحمتی قرارگرفت البته اگر پاس های اشتباه او را نادید بگیرم!

تکمله: امید است در فوتبال ایران کارشناسان، رسانه ها و آن هایی که دستی برآتش دارند بی جهت بازیکنان جوان لیگ را بزرگ نکنند وتا محک خوردن این قبیل بازیکنان در تیم های پر تماشاگر مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان و حضور در میدان های حساس لیگ ایران و آسیا صبرنمایند تا اندازه های واقعی آن ها هویدا بشود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 7 / 1391برچسب:دیدگاه,تجزیه و تحلیل مغرضانه,کارشناسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com